lørdag 31. oktober 2009

Aldersforvirring!


I dag var vi på en internasjonal kafe der vi fikk snakka me med mange forskjellige flyktnings ungdommer.
Utrolig koselige folk og skikkelige brae folk! 

Så jeg kom i prat med en gjeng med gutter fra Afghanistan og Eritrea og spilte noen spill og sånn med de. Etterhvert som tiden gikk så ville de gjette på alderen min, og gjett hva de tippa da?
Tror nesten ikkje at jeg tørr å spørre dere om det en gang!

Men de trodde at jeg var 28/29 år, JADA, jeg sa 28/29 år!!!
Det var koselig å høre, jeg er jo 10 år yngre! Så da måtte jeg egentlig bare le, og innse at jeg kanskje ser litt gammal ut? Hehe.

5 kommentarer:

Siri Øksendal sa...

Haha! Vittig :) Jeg syns du er ung og vakker jeg, Martha :)

Tania sa...

Hehe;-) Det er mer gøy den andre veien når du bli litt eldre.. det var noen damer her for en stund siden som trodde jeg gikk på Borgen.. slå den da!:-)
Håper du har det bra og spennende der oppe:-)
Shalom Tania

Magne sa...

Hehe. Du er så voksen av deg Martha :)

Silje sa...

For å si det sånn så jeg er verdens dårligste til å gjette alder så aldri spør meg om sånt! :)

Inger Marie sa...

Haha, at du ser 28/29 aar gammel ut vil jeg aldri tro. Selvom folk tror at du er den eldste av oss :P haha, folk har sagt det, men e trodde det var pga oppfoerselen vaar jeg!