lørdag 29. august 2009

For en helg!

Nå sitter e i god sofaen, og føler det er natt til tirsdag fordi det har skjedd så alt for mye denne helga..

Etter en lang dag på jobb og rydding i huset på fredag, setter e og Eliin oss i bilen min. Etter en laaang samtale om hva vi skal gjøre denne kvelden, går veien til Kr.sand og Filla! Eliin og meg er som alltid treige og kjører fort bortover veien.. Masse musikk, latter og fjasing blir det på turen.. Plutselig kjenner e at giret var himla rart og e slår ned musikken en god del og hører at bilen lagde himla rar lyd.. Og ved neste lyskryss blir det selvfølgelig rødt og bilen stopper helt opp og dauer.. Jeg fikk ikke starta den, og fikk rulla den inn på en "gårdsplass" rett med krysset.. Etter noen telefoner, så fant vi ut at mi heller bare gikk te filla så mi kunne møte Siri og tok resten som det kom seinere, bilen måtte bare ha en liten pause!
Den pausen funka dårlig, men heldigvis har e jo noen veldig gode venner som kan skaffe meg hjelp og Søgne gutta stiller gladelig opp. Bilen blei sjekka og det endte opp med at mi måtte taue den te Søgne, der det blei volvo (og 2 opeler) treff på Essoen.. E og Eliin endte opp med å sove hos vår kjære Siri, som var heilt konge! :)

For å gjøre det litt kortere, så har mi kommet te lørdags kveld..
Mads og Anders har jo selvfølgelig lyst te å finne på noe som alltid, så da drar mi te Kiwi for å finne dårlig frukt så mi kunne tjene penger inn te godteri for kvelden. Mads følte seg aleine der han leita etter dårlig frukt, og han fant 6 kurver med "litt på kanten druer", mens Jens, Anders og e bare stod å lo av han. Så tok vi turen heim te meg for å se på Hannibal og spille BUZZ..
Det blei en kveld med mye latter me Mads sine "egg og bacon", Anders sine ekstreme musikk kunnskaper, Jens Kristoffer sin poengstjeling fra Mads og Raymond sine vittige kommentarer og lettere forvirring over spillet.

Så det har vært litt av en bra helg! :)



Detta blei mye prat og mye surr, men som Raymond så fint sier det:
"en blogg av martha må jo være litt surrete om den skal være personlig!"

8 kommentarer:

Raymond sa...

Hehe, den bilen din er noe for seg sjøl! Høres ut som du har hatt en konge helg da :D

Anonym sa...

Godt referat av helga det der Martha!;) Husk at bilen min er fremdeles til salgs! :P E venter i spenning på nytt innlegg på denne fantastiske bloggen! :)

Steinar K sa...

...ho har en bil som aldri går..

Martha sa...

Raymond: Jada, den er det vettu.. er jo godbilen min :) hehe
Andres: hehe, det er godt at du følger med! og nei, blir nok ikkje noe bilkjøp fra min side..
Steinar: Den sangen er så god den! men bilen har gått litt da! hehe.

Mads sa...

Egg og bacon!?

Og du glemte forresten å skrive at jeg vant buzzen;)

Siri Øksendal sa...

Må innrømme at jeg er litt glad for at bilen streika jeg.. var SÅ koselig å ha dere på besøk :D Men håper den blir bra igjen snart da!

Maria sa...

Fantastisk! Ikke noe å si på servicen bilen din fikk da :P Du glemte å beskrive det herlige været forresten.
Høres ut som det var liv i Grimstad på lørdag - konge!

Marta sa...

Mart(h)AS ;) Høres ut som om du har det bra! Det er digg! Savner morsomheter, latter, sang, dans og gode samtaler fra i sommer!