søndag 6. september 2009


Det gikk plutselig opp for meg, det er bare 1 uke te e har lagt bagasjen min inn på det nye rommet mitt og ligger i den nye senga mi på Grimerud Gård i Hamar og lurer hva nytt Gud har for meg!

Som sagt, det blir noe nytt, noe spennende og noe utfordrende.

Er e klar? Nja..

Er e nervøs? Ja.

Blir det bra? JA, kanon!


Det eneste som gjenstår er å: jobbe 2 dager til, så finne ut åssen e skal komme meg opp te Hamar (siden bilen min forsatt ikke funker), pakke og dra. Men det er bare smådetaljer, for alt kommer til å ordne seg!


Spennende, spennende, spennende!

3 kommentarer:

Eliin sa...

Her kommer komentaren du ønsket deg =p nå ser det jo ut som du har venenr au =D

syntes egentlig det SUGER at du skal dra, og at det er så mange som bare plutselig har forsvunnet fra GOD BYEN. menmen det er jo en ting for alt her i livet, så du bør prioritere bra denne uka...... =P

Maria sa...

Dette blir så bra Martha!! AlRiGhT! Jeg gleder meg allerede til DTS-gatheringen til våren :)

Magne sa...

Nyt tiden godt i Hamar!

Du kommer til å være savnet i Grimstad, dagen er ikke den samme uten deg Martha!

:)